יום ראשון 17 נובמבר 2019 13:04:16

ביטול עסקה והחזר כספי ללקוח

3 years ago
#5185 ציטוט
אני לא בטוח שהצלחתי לעשות ביטול והחזר כספי
נכנסתי להזמנה, ואיפה שרשום "סטטוס התשלום - שולם" יש כפתור החזר (אופליין)
האם בזה מסתכם החחזר וזהו?
3 years ago
#5186 ציטוט
היי, מה בדיוק אתה רוצה לעשות? כיצד שולמה ההזמנה? האם נעשה שימוש בפלאגין?
3 years ago
#5187 ציטוט
ההזמנה בוצעה בטעות באמצעות כרטיס אשראי. אני צריך לבטל את העסקה ולתת החזר כספי ללקוח.
לא יודע מה זה פלאגאין
3 years ago
#5188 ציטוט
פלאגין (plug in) זה מודול חיצוני.
עלייך לבצע החזר כספי בדיוק באותה שיטה כמו החיוב. למשל, אם החיוב בוצע עם כרטיס אשראי בעזרת מסוף, יש לבצע את ההחזר בעזרת המסוף. יש לפנות לחברת אשראי ליותר פרטים. אם העסקה בוצעה עם פאי פאל אזי יש לבצע את ההחזר הכספי עם הפאיי פאל וכו'.
3 years ago
#5189 ציטוט
ההזמנה בוצעה דרך אתר האינרנט שפועל על המערכת שלכם
ניסיתי לדבר עם טרנזילה אבל הם לא פתרו לי את הבעיה
3 years ago
#5190 ציטוט
אם אינך לקוח של טרנזילה הם לא אמורים לפתור לך את הביעה.
ממה שאתה מתאר אין לך בעיה בכלל כי לא ביצעת את החיוב בפועל כך שאין לך מה לתת החזר.
3 years ago
#5191 ציטוט
הסליקה היא של טרנזילה אבל מערכת ההפעלה היא שלכם, נופקומרס
והקניה של המוצר בוצעה עצמאית ע"י הלקוח באתר זה לא עבר דרכי
ועכשיו אני לא יודע איך לבטל איך העסקה
3 years ago
#5192 ציטוט
אז אתה כן משתמש בפלאגין של טרנזילה לצורך הסליקה! הפלאגין אינו חלק מנופקומרס כך שיש לפנות לטרנזילה או למי שרכשת ממנו את הפלאגין.
3 years ago
#5193 ציטוט
הבעיה נפתרה ע"י טרנזילה
תודה