הכנס הבינלאומי הראשון של נופקומרס

ביום שישי ה 30.10.2015 התקבצו מומחי NopCommerce מכל העולם בבירת הולנד ונחשפו לעדכונים ולשיפורים אותם תרמו חברי הקהילה למערכת. ביניהם – אינטגרציה עם מערכותSAP , Gmail, יצירת ערכות נושא חדשות ועוד.

אולגה יגורוב ורינת בן סימון הציגו בכנס את קהילת נופקומרס בישראל.

מייסד המערכת, אנדריי מזולניצין, עדכן את הנוכחים בכנס על המהלכים הצפוים בקרוב: שינוי עיצובי לאתר הבית, הכשרות מקצועיות למפתחים ומנהלי אתרים, חיזוק וגיבוש הקשר עם קהילת NopCommerce ברחבי העולם באמצעות ועידות, כנסים ואירועים מיוחדים לחברי הקהילה בלבד. כמו כן, הוכרז על מהלכים חשובים כמו: השקעה בקידום ושיווק, פיתוחי מודולים שונים, פיתוח זירת מסחר (מרקט פלייס), ובעיקר השקעה בקהילה הבינלאומית שהחברה צברה במרוץ השנים.


לפי מזולניצין, NopCommerce שמה דגש על חיזוק הקשר עם הקהילה ומבינה שקהילה חזקה זהו מנוע הצמיחה של החברה כולה.

הגרסה הראשונה של NopCommerce הושקה באוקטובר 2008, והשנה חוגגת החברה 7 שנים להיווסדה.

מאז היא צברה הישגים מרשימים: מעל 1,500,000 הורדות, 20,000 אתרי סחר פעילים ברחבי העולם,  ביניהם אתרים של מותגי יוקרה מובילים כמו וולבו, מרצדס, ריבוק, ספידו, סלין דיון ועוד, קהילה המונה 150,000 איש מכל העולם, 102 שותפים עסקיים מ-35 מדינות ומעל 1,000 פלאג-אינים וערכות נושא.

בין החברות הישראליות אשר בחרו להקים את חנות האון ליין שלהם על בסיס NopCommerce נמנים: קבוצת סקאל (טימברלנד, נאוטיקה וכו'), חנות מוצרי מיתוג למסיבות וימי הולדת HIP-HIP, הסוכנות היהודית ועוד.

הכל התחיל בעקבות חלומו של אנדריי להקים חנות און ליין למכירת פרחים. כשלא מצא פתרון מתאים לצרכי החנות שלו והיותו מתכנת מוכשר, החליט מזולניצין לבנות את החנות בעצמו. במהרה הבין שמה שמעניין אותו באמת זו לא חנות הפרחים, אלא פיתוח פלטפורמה ידידותית ומקצועית שתאפשר ליזמים ובעלי עסקים להקים עסק באינטרנט בקלות ובפשטות, וכבר לאחר שלושה חודשים יצאה לאור גרסתה הראשונה של המערכת.

במשך כ-5 שנים NopCommerce היתה חברה של איש אחד. אמנם מפתחים רבים מסביב לעולם שנחשפו למערכת תרמו לשדרוגה הודות לעובדה שהיא מבוססת קוד פתוח, אך רק בשנת 2012 צירף אליו עובד נוסף ויחד הם עברו למשרד הראשון שלהם שכלל 3 שולחנות בלבד.

בימים אלו שוקדת החברה על אסטרטגיה שיווקית גלובאלית כאשר המטרה העיקרית שלה לרתום שותפים עסקיים נוספים ברחבי הגלובס לקידום המערכת. זאת במטרה לתת מענה ראוי למתחרה הוותיקה, מג'נטו. היתרונות של NopCommerce אל מול מג'נטו משחקים לטובתה. השירות והתמיכה המעולים והזולים משמעותית ביחד למג'נטו, העבודה הנוחה עם הפלאג-אינים מבלי הצורך לגעת במנוע המערכת, היציבות המרשימה ומהירות המערכת הם אשר גורמים להתאהב בה בניסיון הראשון.

חברת קְרֶדוֹ (Credo)הישראלית היא החברה המובילה בפיתוח אתרים ומודולים מבוססים NopCommerce.
טכנולוגיית ה NopCommerce מסתמנת כקטר הצמיחה של עולם המסחר האלקטרוני, ו Credo הישראלית משקיעה את מרב המאמצים על מנת להנגיש טכנולוגיה זו לעסקים בישראל.

לפי אולגה יגורוב, מנכ"ל החברה, בעקבות האירוע הנוכחי גובשה תכנית אסטרטגית לקידום המערכת, והוצגו יעדים עתידיים במטרה לקדם את שיתוף הפעולה ההדוק  הקיים במשך שנים רבות בין קהילת נופקומרס ישראל לנופקומרס העולמית.

כתוב תגובה