NopCommerce היום - מערכת מסחר אלקטרוני הפופולרית ביותר בין מערכות המופצות בקוד פתוח.
NopCommerce מציעה שפע של תכונות ויכולות שנועדו לסייע להפעיל מערכת מסחר אלקטרוני רבת עצמה תוך מספר דקות. מדובר בפלטפורמת מסחר אלקטרוני גמישה ביותר הניתנת להתאמה אישית. אחת התכונות העיקריות של NopCommerce הוא חיבור מודולרי המאפשר להוסיף ליישום מגוון אלמנטים פונקציונליים חדשים באופן דינמי בזמן הרצה. מאפיין ייחודי זה מאפשר לכל עסק ליצור ולנהל חנויות אינטרנט בקלות רבה ועם מקסימום התאמה לצרכים העסקיים.
מחיר | חינם |
מיתוג | Powered by nopCommerce נדרש |
100% קוד פתוח |
|
תואם PCI DSS |
|
מסחר נייד, הידוע גם בM-Commerce או mCommerce, הוא יכולת לנהל מסחר באמצעות מכשיר נייד, כגון טלפון נייד.
אין ספק ששימוש באינטרנט סלולרי נמצא במגמת העלייה. הדיווחים אחרונים אומרים לנו שרשתות סלולריות ברחבי העולם רואות עליות גדולות בגילשה. לפי 38 ,"comScore" אחוזים מבעלי הטלפונים החכמים השתמשו במכשיר שלהם לביצוע לפחות רכישה אחת.
זה הזמן לוודא שיש לך אסטרטגיה ניידת שמאפשרת חשיפה מקסימלית בכל הפלטפורמות בחנות האון ליין שלך. לתחום הזה אפשרויות עצומות לקחת את הדברים קדימה ולהיות בחוד החנית של פיתוח מסחר אלקטרוני נייד.
nopCommerce מאפשרת לך ליצור גרסה ניידת של אתר האינטרנט שלך באמצעות ממשק משתמש גרפי אינטואיטיבי וידידותי למשתמש בלחיצת כפתור אחת. nopCommerce Mobile זמינה out of the box ובחינם.
nopCommerce עובדת על כל מכשיר מחובר, ללא צורך בפיתוח נוסף או הרחבות, ללא קשר לסוג המכשיר. היישום מציע חווית רכישה ממכשירים ניידים, כולל חנות עשירה ומהנה מבחינה גרפית ומאפשר לקמעונאים באופן מיידי לספק הצעות, מבצעים ומוצרים רלוונטיים כדי להגדיל את המכירות ולהצעיד את העסק בכל הערוצים ולא משנה באיזה מכשירים הצרכנים משתמשים.
בואו לנסות עיצוב רספונסיבי באתר ההדגמה שלנו!
התכונה של ריבוי חנויות מאפשרת להפעיל יותר מאשר חנות אחת בהתקנה יחידה של nopCommerce.
תכונה זו מאפשר לך לארח חנות חזיתית יותר מפעם אחת בתחומים שונים ולנהל את כל פעולות האדמין מפנל ניהול אחת. באפשרותך לשתף נתונים בין קטלוג חנויות, (לדוגמא , כשמוצר אחד נמצא בחנויות שונות, והלקוחות שלך יכולים להתחבר לכל החנויות שלך באמצעות אותו חשבון משתמש.
עם תמיכה בריבוי חנויות תוכלו להפעיל כמה חנויות מקוונות באמצעות מערכת משולבת אחת. ניתן ליצור חנויות מקוונות ייחודיות עבור מותגים שונים, מוצרים, B2B, B2C, שותפים, חנויות מיתוג משותפות ועוד. ניתן גם להפעיל במהירות מיקרו-חנויות למסעות קידום מכירות. התכונה הנוחה ביותר היא שכל חנות מקוונת משתמשת מסד נתונים אחד.
תמיכה בריבוי ספקים ובדרופשיפינג מאפשרת לך למכור באינטרנט מבלי להחזיק במלאי או לבצע משלוחים. כאשר דרופשיפינג מופעל, כל מוצר מוקצה לספק מסוים שפרטיו (כולל כתובת דוא"ל) נשמרים במערכת.
כאשר הזמנה נקלטת, הודעת דואר אלקטרוני נשלחת לספק מתאים של כל מוצר בהזמנה. הדואר האלקטרוני כולל את מוצרים, כמויות, וכו '. הספק מבצע שליחת הפריט ללקוח בשמו של הסוחר, אשר בדרך כלל משלם לכל אחד מהספקים שלו בסוף החודש.
מוצרים מיצרנים עצמאיים שונים יופיעו בקטלוג המוצרים, והמבקרים באתר שלך יכולים לקנות בחנות אינטרנט אחת גם אם המוצרים שלך מסופקים על ידי מאות יצרנים שונים מכל רחבי העולם. כל ספק יכול לנהל את המוצרים שלהם, כמו גם לצפות בדיווחי מכירות, סקירות ופרטי הזמנות אודות המוצרים שלהם בעזרת גישה לפנל האדמין. אין התנגשות בין פעולות של ספקים שונים.
כאשר מכירה מתבצעת, כל הכסף ילך ישר לחשבון שלך. לאחר מכן, בעל חנות יפריש באופן ידני תשלום לכל ספק על פי היסטורית ההזמנות.
לכל אחד מהספקים יש גישה לפאנל ניהול משלו בו הוא יכול לנהל את הקטלוג שלו ולצפות בהזמנות.
תכונות מוצר. באפשרותך ליצור תכונות רבות עבור המוצרים בהתאם לדרישות שלך, כגון: גודל וצבע - כל אחד עם מק"ט משלו, מחיר, משקל, תמונה וכמות במלאי. הלקוח יכול להוסיף טקסט על מוצרים, למשל ראשי תיבות למוצרים רקומים. לקוחות יכולים גם להעלות קבצים, כגון תמונה להדפסה.
השוואת מוצר. השוואת מוצרים, אפשרויות ותכונות זה לצד זה חוסכת מהלקוחות את עבודת המשער, ומאפשרת לשפר את הזמן והסיכויים של הוספת פריטים נבחרים לסל.
ניהול מלאי. ניהול המלאי שלנו מאפשר לבעלי החנות לבחון מלאי פיזי וכמויות זמינות. ניתן בקלות לנהל את מעמד backorder ו pre-order עבור כל מוצר. מחסנים מרובים נתמכים. משלוחים חלקיים נתמכים גם, כמו גם ניהול מלאי לפי תכונות מוצר (כגון, צבע וגודל).
מחירים. ניתן לציין מחירים פרטניים לקבוצות לקוחות שונות. ניתן לאפשר ללקוחות להכניס מחיר עבור מוצר (מוצרי תרומה לדוגמא). או לאפשר לבעל חנות להסתיר מחירים מלקוחות שאינם רשומים. nopCommerce תומכת גם במחירי "מבצע" ואפשרות של "התקשר לקבלת מחיר".
מוצרים להורדה. מכירת מוצרים להורדה, כגון קבצי מוסיקה וספרים אלקטרוניים, יכולה להוות יתרון גדול לחנות שלך באינטרנט. nopCommerce תומכת גם ברישיונות והסכמי משתמש עבור מוצרים כאלה כקבצים מצורפים. בעל חנות יכול לבחור סוג הפעלה להורדה: "הפעלה ידנית" "כאשר ההזמנה שולמה".
סקירות מוצרים ודירוגים. סקירת מוצר היא אחת הצורות הטובות ביותר של השיווק. הוספת אפשרות סקירה על מוצרים מעניקה ללקוחות קול ומאפשרת לאחרים לדעת מה אנשים חושבים על המוצרים שלך. nopCommerce גם תומכת בשימושיות הסקירה ("האם הסקירה הייתה מועלה?")
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הנו תהליך משפיע על הנראות של אתר בתוצאות מנוע חיפוש. SEO מסייע להבטיח כי אתר הוא נגיש למנועי חיפוש ומשפר את הסיכוי שהאתר יימצא על ידי מנוע החיפוש. אופטימיזציה למנועי החיפוש מקנה לך דירוג חיפוש גבוה יותר, כלומר, תנועה חופשית יותר לחנות שלך.
מנוע חיפוש ידידותי. nopCommerce משלבת את כל התכונות הדרושות כדי לשפר את מאמצי הSEO. לבעל חנות גישה מלאה לניהול של תגים של מילות מפתח וכתובות אתרים מותאמות אישית. זה נותן יותר משקל לאתר עם Google כאשר מדובר בדירוג האתר שלך כנגד אתרים דומים.
מפת אתר. קיימות שתי גרסאות פופולריות של מפת אתר. nopCommerce תומך בשניהם. מפת אתר XML הוא פורמט מובנה שהמשתמש לא צריך לראות, אבל היא אומרת למנוע החיפוש על הדפים באתר, חשיבותם היחסית זה לזה, ובאיזו תדירות הם מעודכנים. מטרתן של מפות אתר HTML היא לעזור למבקרים ורובוטים של מנועי חיפוש למצוא דפים באתר.
Microdata. שילוב נתונים מיקרו בתוך הקוד של האתר שלך מציע מספר יתרונות פוטנציאליים. ראשית, Microdata מאפשר למנועי חיפוש יותר תכנים עבור סוג מידע באתר אינטרנט וקובע כיצד על האתר להיות מדורג. יתרון נוסף של Microdata הוא יצירת "קטעים עשירים", שיציגו מידע נוסף על דפי תוצאות חיפוש מאשר רישומים מסורתיים. nopCommerce תומכת גם בתגי META של טוויטר ו Open Graph (פייסבוק).
כתובות אתרי nopCommerce מותאמות לפי שפה. כתובות אתרי nopCommerce המותאמות לפי שפה מאפשרות לבעל חנות להתאים כתובות URL. לוקליזציה של כתובות URL מגדילה את הסיכוי של תוצאות החיפוש בתרבויות / שפות בהתאם למיקום.
ניווטגוגל משלב ניווט של פירורי לחם בדף עם תוצאות מנוע החיפוש, אשר למעשה הופך את הרישום שלך ליותר אטרקטיבי ואמין. גם כשזה מגיע לאתרים ענקים, פירורי לחם יכולים להיות דרך מצוינת לסייע למשתמשים לזהות היכן הם נמצאים.
קנוניזציה של כתובת אתר. קנוניזציה משמשת להפחתת אינדקס של דפים כפולים והופכת את האתר לנסרק יותר על ידי הגדרת כתובת חנות לכתובת האתר הקנונית (המועדפת) לכל דפי קטגוריה ומוצר.
אינטגרציה עם Google Analytics. מעקב על עסקת מסחר אלקטרוני מחבר באופן אוטומטי את נתוני השימוש באינטרנט שלך של Google Analytics עם עסקות הלקוח.
צ'קאוט אנונימי. התכונה של לקוח אנונימי מאפשרת לגולשים לבצע רכישה מבלי ליצור חשבון משתמש. לקוחות רבים מעדיפים את האפשרות הזו מפני שהיא מאפשרת להם לעבור את תהליך הרכישה במהירות רבה יותר.
תכונות הקופה. במהלך הרכישה, ניתן להציע ללקוחות אפשרויות שונות. לדוגמא, לעטוף את הפריטים שלהם עם אריזת מתנה או להוסיף הודעה אישית.
רכישה בעמוד אחד. תשלום בעמוד אחד מפחית באופן דרמטי את הצעדים הנדרשים בתהליך הרכישה. על ידי הפיכת תהליך הרכישה לקל יותר ללקוחות, תוכלו להגדיל את ההכנסות ואת יחס ההמרה בחנות.
מערכת נקודות. התכנית של נקודות זיכוי מאפשרת לך להציע נקודות לכל שקל ששולם בחנות שלך. הלקוח יכול אחר כך לפדות את הנקודות למוצרים נוספים בחנות שלך.
יצוא מוצרים לפייסבוק. חיבור של החנות עם פייסבוק בכמה צעדים פשוטים מאפשר להתחיל למכור למשתמשי פייסבוק כבר היום.
תמיכה במוצרים נלווים. הצגת מוצרים נלווים הנו כלי נפלא ללקוחות "למכור עוד" בזמן שהם גולשים בדף של מוצר או לפני הקופה.
הנחות וקופונים. סכום הנחה יכול להיות או ערך קבוע או אחוז הנחה. למשל 10 ש"ח הנחה או 20% הנחה. באפשרותך לציין תאריך התחלה ותאריך סיום של תוקף הקופון. הנחות ניתן להקצות למוצרים, קטגוריות, משלוחים, או סך הכל הזמנה. ניתן לסנן הנחות לפי תפקיד הלקוח. אנו תומכים גם בהנחות לפי כמות (מחיר מדורג). הנחות מסוג "פעם אחת בלבד" ו- "פעם אחת לכל לקוח". אנו תומכים גם בדרישות הנחה שונות (לדוגמא: "רכשתי אחת מהגרסות הבאות של מוצר" או "הסכום ששולם").
הרשמה לניוזלטר. nopCommerce מאפשרת ללקוחות שלך הרשמה לניוזלטר. nopCommerces מציעה כלי ליצירת ניוזלטרים מותאמים אישית ומסעות פרסום בדוא"ל. ניתן גם לשלב את התפוצה עם תוכנות צד שלישי דואר (למשל MailChimp).
תוכן. nopCommerce תומכת בחדשות, בלוג, פורומים, סקרים, ודפים מותאמים אישית (מאמרים).
כרטיסי מתנה. הפונקציונליות של כרטיסי מתנה זה משהו שכל בעל חנות צריך, לא משנה אם מדובר בעסק מקוון או לא מקוון. nopCommerce תומכת בשני סוגים של כרטיסי מתנה: מתנות כרטיסים שנשלחות באמצעות דואר אלקטרוני (וירטואלי) וכרטיסי מתנה קלאסיים שיישלחו באמצעות דואר (פיזי).
סקירות מוצרים ודירוגים. סקירת מוצר היא אחת הצורות הטובות ביותר של השיווק. הוספת אפשרות סקירה על מוצרים מעניקה ללקוחות קול ומאפשרת לאחרים לדעת מה אנשים חושבים על המוצרים שלך. nopCommerce גם תומכת בשימושיות הסקירה ("האם הסקירה הייתה מועלה?")
אתרי השוואת מחירים. nopCommerce משולבת באופן מלא עם כל מערכות נפוצות של השוואת מחירים בעולם - Google קניות, Pricegrabber ויאהו קניות, become.com, ZAP וRET.
תכנית שותפים. שיווק שותפים הוא סוג של שיווק מבוסס ביצועים שבו בעל חנות מתגמל שותף אחד או יותר עבור כל מבקר או לקוח שהובא על ידי מאמצי השיווק של השותף.
nopCommerce מאפשרת לך לקבל את כל כרטיסי אשראי גדולים. לכל מדינה יש העדפת התשלום שלה, וזה למה nopCommerce מאפשרת לך להגביל את שיטות תשלום לפי מדינה.
ניתן להגדיר שחנות מוגדרת כ authorize only בלבד, או במצב כרטיס אשראי auth-capture. לאחר מכן, תוכל לקבל את התשלום במשלוח אם תרצה. nopCommerce תומכת גם בהחזר מלא (והחזר חלקי) ופונקציונליות void.
nopCommerce משולבת עם למעלה מ-50 שיטות תשלום ו-gateways:
חישוב ניתן להגדיר משלוח חינם מעל X ש"ח בחנות. מנהל החנות יכול להגדיר תעריפי משלוח מבוססים על משקל הזמנה או סכום הזמנה. מנהל החנות יכול גם לציין דמי משלוח נוספים למוצר. מנהל החנות יכול ליצור הנחות משלוח (באחוזים או סכום קבוע). ניתן לסמן משלוח חינם לפי קבוצות לקוחות.
nopCommerce מאפשרת לך להגביל את שיטות המשלוח זמינות לכל מדינה. כמו ישנה אפשרות של "לא נדרש משלוח" למוצרים (למשל, שירותים).
כתובותnopCommerce מאפשרת ללקוחות שלך להזין שתי כתובות שונות עבור חיוב ומשלוח, כך שהם יוכלים בקלות לשלוח פריטים כמתנות.
הערכת דמי משלוח. מסייע ללקוחות להעריך את עלות המשלוח לפני תחילת תהליך הרכישה. לקוחות יזינו מידע כמו מדינה ומיקוד, היא תציג אפשרויות משלוח זמינות וכן עלות משוערת.
פתקי אריזה. לפי מספרי מעקב לקוחות יכולים בקלות לדעת היכן משלוחים נמצאים עכשיו.
שיטות משלוח. בעל חנות יכול להגדיר שיטות משלוח מותאמות אישית (למשל קרקע, למחר, יום שני וכו ') או להשתמש בשרותי משלוח פופולריים (למשל UPS, USPS, FedEx, וכו'). nopCommerce משולבת עם ספקי משלוחים עיקריים. הלקוחות שלך יכולים לבחור ספק מועדף על בסיס ניסיון, מחיר או יעד.
שיטות חישוב מס בnopCommerce מציעות רמה ניכרת של גמישות לחנות שלך כדי לעמוד בדרישות משפטיות, העדפות שלך, וציפיות של הלקוחות שלך. בעלי החנות יכולים לנהל בקלות את כל ההגדרה ופרטים באתר האינטרנט דרך מערכת הניהול.
מאפייני לקוחות. באפשרותך להפעיל או לבטל כל תכונה מובנית של לקוחות (לדוגמא, מדינה או שדות של כתובת). ניתן גם להוסיף כל מאפיין אחר ספציפי לעסק שלך.
אימות חיצוני. מאפשר ללקוחות שלך להירשם והתחבר באמצעות ערוצים כגון OpenID, פייסבוק, טוויטר, וכו '
אבטחה והרשאות. בעל חנות יכול להגדיר כללים ספציפיים והרשאות למשתמשים. אולי אתה רוצה לאפשר רק לחלק מהעובדים לערוך מוצרים או לצפות בנתונים סטטיסטיים.
רשימת מועדפים. רשימת ה מועדפים מאפשרת ללקוחות לשמור מוצרים לרכישה במועד מאוחר יותר.
תמיכה ב-RTL. RTL האופציה של תצוגה מימין לשמאל מיועדת לגולשים שמשתמשים באותיות שונות בשפות שלהם והרבה מעבר לזה, הם קוראים וכותבים מכיוון אחר. לדוגמא, פרסית, ערבית, עברית.
חוק עוגייות של האיחוד האירופי. החל ממאי 2012 חוק עוגיית של האיחוד האירופי דורש שאתרים יקבלו אישור ממשתמשים, לפני שתילת עוגיות במחשבם.